ldmzki benim bir gün yumurtlamam oldu ertesi gün çatlama gördüm iki günü değerlendirdim 28 ocaktı yumurtlamam tam 7 şubatta gebelik testi yaptım kaset olanlardan ve net bi şekilde çift öizgi görmüştüm, umarım sizde yaşarsınız aynı duyguyu bu arada innovita aldığınız sayfa yardımcı oluyor o söylüyor size her gün testlerinizi çekip atıyorsunuz o size yumurtlama var işte bugunu değerlendir falan diyor