Çoğu yazılanlar para tuzağından başka bişey değil bence..Bebeğin ihtiyaçları 0-3/6-9 ve yukariki aylara göre şekilleniyor zaten. Yani bunların hepsini alan varsa gercekten tebrik etmek gerek ama ben gereksiz masrafı da gereksiz eşyayı da sevmeyen biri olarak :
*birkaç takım hastane çıkışı
*0-3/6/9/12 ay için farklı kol boyunda olan zıbın seti
*Birkaç takım pamuklu alt üst
*2 tane bornoz
*Farklı renkte çoraplar
*Müslin battaniye
*Omuz bezleri
*Çeşitli renkte ağız mendilleri
*Küvet/ banyo kovası/banyo tası
*Birkaç tane farklı emzik/biberon
*1 adet nohut battaniye
*Yorgan-yastik seti/ Nevresim takımı
*Birkaç adet yelek/örgü ceket / patik
*Molfix Bebek bezi aldık ama henüz 2 paket 1 numara olanlardan aldık,belki iyi gelmez diye. Önce deneyip sonra alacağız artık markasını bilemem.
- Şampuan seti / pişik kremi henüz almadım, deterjan vb şeyleri araştırma aşamasındayim o yüzden sonlara bıraktım.
*Park yatak almıştık henüz kurmadik. Bebek arabamizi da henüz alamadık,en kısa zamanda onu da alıp alisverisimizi bitiricez nasipse.