Cansel76 sadece dolabını ve şifonyerini mağazadan aldım oda bebek takımı değil genç odası takımı gibi aldık daha gelmedi , bugün bebek arabası geldi , sepet beşiğini almıştım bir ana kucağı alıcam büyük eşyalardan onun harici çoğu bitti gibi şükür. 26.haftadayım bende ağırlaşınca zor olur diye ufak ufak bitirmeye çalışıyorum