Merve171214 arsaynl Edirne Keşan devlet hastanesinde doğum yaptım doktorum Kerim Tamer çok memnun kaldım çok işten ve çok güzel ilgileniyor doğumumda da sakinleştirmek için herşeyi yaptı şimdi ikinciye hamileyim yine kendisinde doğum yapacağım
N-23 Merve171214 bunu duydum moral oldu, benimde rahmi tamamen kapatmış ok korkuyorum gebeliği m’den hiçbir şey anlamadım her gün üzüntü bi kıyafet bile alamıyorum
Merve171214 N-23 üzülme canım bende herseyini internetten aldım çıkıp almadım moralini yüksek tut ağır iş yapma yat dinlen
N-23 Sila66 bunları duymak çok güzel bir umut benimde rahmi tamamen kapatmış beynim durmuş gbı üzüntüden
Sila66 N-23 hayırrrr kesınlıkleee o kadar guzel dogumun oldu kı anlatsam hayran kalırsın askım senınde oyle olsun ne agrı cektım ne sızı boyle 100 tane dogururum dedım ben 🙈 ben hıc takmamıstım ya plesenta olayını ya vallaha bak 🤍 unutmustum