Aysegulklc benimde 3 4 hafta kadar önce aşağıdaydı kanama riski olabilir ama zamanla yukarıda çıkabilir demişlerdi geçen hafta ve bu hafta iki farklı doktora kontrole gittim ikiside yukarı çıktığını göbeğin ön duvarında olduğunu söyledi. Kısaca 3 haftada falan yukarı çıktığını öğrendim çok şükür bu sırada hiç kanama yaşamadım