Yfm42 Hlmehsyn ilk doğumunda beyhekimdeydi bir sefer görünmüştüm şimdi hangi hastanede olduğunu bilmiyordum canım bu sefer ona görünebilirim o zamanda tavsiye üzerine gitmiştim
Yasmnnn Ali kemal belviranlıya ömrümde 1 kere gittim oda test içindi Allah beni oraya bidaha düşürmesin, çok kotuydu o gun benim için sanki hemşireler silah zoruyla çalıştırılıyor.. Uzun anlatmak istemiyorum herşeyiyle çok kotu bi deneyim yaşadım👎
Bluedreams Semisko hımm tesekkurler bir görünülebilir devlet hastanesi guzel ilgilenmiyor gördüğüm kadarıyla. Hastaneye sık gidilmesi taraftarı değilim ikili testleri filan atlayıp şubattaki detaylı ultrason için görüneceğim:)
Merverecep Selcuklu tip aysegul kebabcilara gidiyorum.. muayene ucreti 122 lira veriyorum. Asiri memnunum. Muayene degil bildigin sohbet muhabbet 😂 sezeryana da 500 lira verecegim. Normal doguma girmiyor.
Yfm42 Merverecep sezeryanla doğum için çok iyi bir para canım normal doğum ne kadar acaba orda bilgin varmı
Merverecep Canim aslinda ucretsiz . Normal poliklinige gittigin zaman stajerler bakiyor. Ssk ya geciyor yani.. dogumuda ebeler yaptiriyor ucretsiz. Ama doktorlara gozukmek istiyorum dersen 122 lira muayene ucreti var. Hepsinin ayri odasi var normal doguma doktorlar girmiyor. Sadece sezeryana giriyorlar. Ve acayip ilgileniyorlar. Sabahtan ogleye kadar 5 hasta . Ogleden aksama kadar da 5 hasta bakiyorlar . Eee haliyle bolca ilgileniyorlar.