Yaprakkgzirm fuat bey çok iyidir gece gündüz telefonuna ulaşabilirsiniz, muayenesi uzun sürmüyor çok yoğun olduğu için ama mükemmel bir doktor çok anlayışlı ve sakin bir doktor. İşini parası için yapmayan ve kendinden çok hastasını düşünen bir doktor. Ben çok memenunum kendisinden👍