Bu 11 12 de öğrenen arkadaşlar özel hastanede mi öğrendiler. Hem özel hem devlet takipliyim bende 12+4 yarın devlette ikili tarama var cinsiyet söyler mi acaba çok kötü ultrasonları. Sonuçları almadan da özele gitmek istemiyorum bu seferde meraklanıyorum 😄