Anneseker Nur_50 kış bebeği olunca ne oluyor ki kullanılmaz mı puset benim yavrumda şubatta doğacak bilgi verir misin 🌸
Nur_50 Anneseker çok fazla dışarı çıkmayacağımız için bizim arabamızda yok 😃birde ailelerimizden uzaktayız kimse yok gidip geleceğimiz tek kontroller onda sling koyarım otobüste puset çok zor olur bizim için.
Anneseker Nur_50 aynen mantıklı zaten 5-6 aylık olunca küçük geliyor bende almıyım ya teşekkürler bilgi için😘
mrvklncarsln 1Sultanaktas çok araştırdım ve çok memnun kaldım. Kraft Kenya kesinlikle. Hem şık, hem hafif🌸
Merveclskn10 1Sultanaktas Ben Anex Air Z aldım. Hem kabin boy hem de yenidoğandan itibaren çift yön olarak kullanılabiliyor. Ve çok hafif bir araba. Sadece 6 kg☺
Basakhilal 1Sultanaktas piercardin vovo aldım. Tek elle kapanıp açılıyor, yenidoğandan itibaren kullanılıyor ve yer kaplamıyor