1Sultanaktas ben bebek arabası sevmiyorum ağırlarını hiç sevmiyorum kızımda baston kullandım ,oğlumada Baby2 go paris kabin sistem bebek arabası aldım çok memnunum tamamen yatıyor ön kısmı kalkıyor kapatması çok kolay çok hafif İçinin minderi gayet iyi ekstra bişey koymaya bile gerek yok ,birde kılıfı var port bebe gibi oluyor önüne takıyorsun kışın kullanımda süper