mrymnr123 sclkmyc neden gidiyim ki suyum da yok sancımda. Gayet güzel modadayım enerjiğim hiç doğum başlangıcı durumu yok. Doktorum da nişan gelirse gel demedi suyun gelirse bebek hareketleri yavaşlarsa düzenli sancın olursa gel dedi
Fik sclkmyc emin değilim ki hiç ebe ye yazdım eğitim veren ağrını takip et sıklaşırsa hastaneye git dedi
sclkmyc Fik olabilir tabiki , yani doğumla aynı anda bile gelebilir bebek çıkarken, ona bakmayın, kaç dakika da bir kasılmanız geliyor bu önemli
-MinikveAnnesi- mrymnr123 suyun gelmeden sancı girerek de doğum başlayabilir sen kasılma sancı bekle su gelmeyebiliyor hastanede patlatabiliyorlar
Sumydmn mrymnr123 ya benim de geldi bildiğin kalıp gibi sümüksü bir şey çektikçe uzuyor falan üzerinden 5 gün geçti hala ses yok