mrymnr123 Kızlar nişanım geldi. Ne kadar süre sonra doğum olur ? Sancım vs yok nişan gelmeden önce bel ağrısı oldu sadece. Tecrübeli anneler bekliyorum 🥲
-MinikveAnnesi- mrymnr123 Nişan geldikten hemen sonrada olabilir 2 hafta sonrada belli birşey denemez o yüzden benim gelmişti ama 2 hafta boyunca nst de sancım çıkmasına rağmen birşey olmadı suyumun gelmesiyle doğurdum 😂 inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🌸
Conaskimi mrymnr123 aa aynıyız bu Nişan gelmesi nasıl birşey nasıl anlıyorsunuz benimde bugün kontrolüm var ya yarın yada cumartesi sezeryanim var nasipse benimde iki gündür belim ağrıyor ama herhangi birsey yok sadece akıntım oluyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Fik Kuzu hiç belli olmuyormuş gebe eğitiminde ebe saatler günler sonra da doğum olabilir haftalar sonra da demişti ağrınızı takip edin 10 dk bir ağrı tekrarlarsa hastaneye gelin demişti
mrymnr123 Conaskimi bende anlamam sanıyordum bi kaç gün önce sarımtırak sümüksü yapıda bi leke geldi yani akıntıdan farklı. Ama dün gece bariz pembe kırmızı renkte ve yine koyu formda leke geldi önce sulu kan çok az sonra peçeteye gelebilecek şekilde yoğun
Sumydmn mrymnr123 ya benim de geldi bildiğin kalıp gibi sümüksü bir şey çektikçe uzuyor falan üzerinden 5 gün geçti hala ses yok
zeynozey mrymnr123 doğumun habercisi nişan moda girmen çok normal🥹🥹 sağlıkla kucağına al inşallah 💝🤲🏻
Fik mrymnr123 ay kuzu bu gün sabah şeffaf bir akıntı oldu ama baya ıslattı iç çamaşırını sanırım nişan geldi ağrı da vurdu biraz anlamadım tam ağrımı takip edeceğim çok feci vurdu demin ağrı
-MinikveAnnesi- mrymnr123 suyun gelmeden sancı girerek de doğum başlayabilir sen kasılma sancı bekle su gelmeyebiliyor hastanede patlatabiliyorlar
mrymnr123 Slnaycn bu kadar yükselmişken benimde öyle olur umarım 😂 pilates topuma yapıştım bugün bi evi silip süpüreyim 😂😂😂
Fik sclkmyc emin değilim ki hiç ebe ye yazdım eğitim veren ağrını takip et sıklaşırsa hastaneye git dedi