Krcaaa Şu an tüp bebek tedavisi görüyorum. 2 dış gebelik geçirdim. Sıkıntılı günlerdi. Sonrasında erkek faktörlü sorun çıktı maalesef.
Ben de Urfa’da görev yapıyorum. Şubat ayında biz de tüp bebek düşünürken deprem olunca bu zamana kaldı. Perşembe günü yumurta toplama yapılacak inşallah. Allah isteyen hak eden herkese anneliği tattırsın.