Merhaba kızlar 👧
2023 yılı Eylül Ekim ayında tüp bebek yaptıracak güzel anne adayları bu postta toplanalım istiyorum ☀️
Bizim 3 yıldır bebek isteğimiz var
Hepimizin bildiği gibi
Yumurta takibi,hormon testleri,sperm analizleri,takviyele gıdalar,çatlatma iğneleri ,mikroçipli aşılamalar… gibi bir dizi işlemden bizde geçtik
Sağlıklı olmamıza rağmen olumlu sonuç alamamıştık
Hatay dan yazıyorum size Şubat ayında yaşadığımız depremle birlikte bir kısım planlarımız da bugüne kaldı her birinizin hikayesi eminim başka başkadır sohbet etmek ,motive olmak isteyen anne adaylarını buraya bekliyorum
Herkesin gönlündeki güzellik önüne çıksın dileğim🦋