Ben de cuma günü gittim kan sonucu gösteremeye gittiğim için randevusuz gitmiştim daha sonra doktora sordum randevu bulmak zor oluyor nası geleceğim diye oda haftaya cuma erken saate tekrar gel 38 haftalık olduğun için bakılır zaten dedi öyle yapacağım bu cuma doğum olmazsa diğer cumaya randevu almıştım zaten birde ozamana gideceğim