superstar_00 Nolmuss Çok şükür herhangi bir sorun olmadı ciğer geliştirici iğne yaptılar ve son anda gebelik kolastazi çıktı 36+6 ' da 2.770 kiloda zorunlu sezaryenle doğdu.
Nolmuss superstar_00 canım bana cıger geliştiricı yapılmadı 36 dogacak kesın gerek yokmu kı acaba ya doktorla konuşsam mı sence senın kaçıncı haftada yapılmıştı🥺
superstar_00 Nolmuss Benim 34. haftada sancılarım basladi o yüzden yaptılar isterseniz doktora sorun gerek var mı diye?
Senayuzuntas Gizem_cetinbas benim de öyle oldu bu haftalarda normalmiş akıntım da var dogurcam sandım sancım tuttu resmen yalancı sancıymış korkmayın geçiyor bn 35 +5 oldum şimdi bir seyim yok
Gizem_cetinbas Senayuzuntas haftalar ilerledikçe hergün yeni bi sorun çıkıyor gerçekten bu kasıklarım resmen yerinden çıkacak gibi hissediyorum helede ani bi hareket yapınca giren o kramplar 35 haftalık oldum başladı 😔
Senayuzuntas Gizem_cetinbas evet maalesef öyle sona yaklaşıyoruz allahtan bel agtısı kasık agrısı üstüne dogum korkusu rabbim yardımcımız olsun