Hazalibis açılmanı sen hissetmeyebilirsin ama herkes hissedecek diye bir şey yok. Bir kaç gündür gebe okuluna gidiyorum orda eğitimler veriyorlar. Tam açıklıkla gelip hala hissetmiyorum diyen bile oluyormuş. Kesinlikle hastaneye gidilmesi gereken durumlar suyun gelmesi(yarım saat içinde hastanede olun) ve sancılar 10 dakikadan aşağı düşmesi . Bir de kasılma sürelerinin önemli olduğunu belirtmişlerdi. Sen hastaneye gittiğinde zaten açılman yok ise eve bile gönderen doktorlar oluyor