Hazalibis Kızlar 1 buçuk saattir geçmeyen kasık ve bel ağrım var. Ilık bir duş aldım yatağa uzandım bana mısın demiyor 5 dakikada 1 20-30 saniye sürüyor ağrılar doğum sancısı mı anlamadım ne yapacağımı bilmediğim için kalktım egzersiz yapıyorum şu an.
yslnrsh Hazalibis 1,5 saat fazla da bi süre bence yalancı olsa anca saatte bi vurur geçer mesela ben 34 haftalık hamileyim gün içinde 2-3 kez saniyelik vurup geçiyor ama sizinki geçmemiş
bendeanneoldum_ Hazalibis benim de ağırı var ama sancı gibi değil sadece karnmn alt tarafı girip girip çıkan ağırı var baskı gibi 40+1 haftalık
kadertugrul7 Hazalibis duştan sonra geçmiyorsa gercek sancinizdir benimde oğlumda sancim gelirdi duştan sonra gecerdi anlardim yalanci sanci ama doguma gittiğim gün baskı hissi ve uzun zamandir kontrole gitmedigim icin gitmiştim 3 cm acilma ile doguma alindim meger sancim varmış ben hissetmiyormusum bende sadece hafif kasik bel ağrısı ve vajina bolgesinde aşırı baski vardi
Sweety11 Hazalibis merhaba sancılarınızı evde mi çektiniz ne zaman gittiniz bende evde çekmek istiyorum bi yandanda korkuyorum ama gitmemekle kararlıyım
Hazalibis @yslnrsh İlk gebeliğim olduğu için bu sancı konusunda biraz tecrübesizim her hangi bir sıkıntı çıkmadığı sürece sancımı evde çekmek istiyorum. Eğer şu an çektiğim sancı gerçek ise
yslnrsh Hazalibis duştan sonra geçmeyene gerçek sancı diyorlar duştan sonra geçiyorsa yalancı sancı diyorlar
5678_ Hazalibis birazdaha evde ağrını çek derim hastane köşelerinde mahvolcagina evinde ağrinj çek yemeğini de ye aç bırakma kendini yürü evin içinde
Hazalibis @yslnrsh İlk gebelik olunca insan her şeyden nem kapıyor bende hep sancım var diyordum ama bu daha beter bir acı ağrıymış sanki regl oldum olucam 😅
yslnrsh Hazalibis ınsallah kucagınıza alır rahatlarsınız ben cok zorlanmaya basladım ama daha 34 ☹️☹️
Hazalibis @yslnrsh Amin inşallah evet çok zor son zamanlar, havalarda sıcak çekilmez hale geliyor Allah yardımcımız olsun inşallah
Burcuozz 5 dakikada bir geliyorsa bence hastaneye gitmende fayda var canım doktorunla iletişime geçmelisin
Cnsuakbas Sancılarınız 5-7 dakika aralığına düşünceye kadar bence bekleyebilirsiniz bu süreçte çömelme hareketi çok iyi geliyor bol bol düzenli nefes enerjinizi fazla tüketmemeye çalışın ve aç kalmayın enerjiye ihtiyacınız olucaktır ☺️
Hazalibis @Burcuozz Devlet takipli olduğu için sabit bir doktorum yok maalesef sabaha kadar en azından ağrılarımı çekeyim acilden giriş yapacağım çok sağol
yslnrsh Hazalibis aa benımde devlet ama doktorum sabit sizin neden öyle her kontrole aynı doktora gitmiyor musunuz