Mervesultan aslında her zaman aktif biriyimdir ama 2 dogumumdada şartlar birebir aynı olmasına rağmen ikiside çok farklıydı. Ikiside 38+3 te aynı hastanede aynı doktor ve ekibiyle oldu ama ilki ekstra zordu plesanta yapisikligim vardı ölümden dönmüştük , ama bu efso güzel ve rahattı