Bugün 38+3 olmustum doktorum şehir dışındaydı 10 gündür yoktu sabah gel bi nst bakalım dedi . 2 buçuk yaşındaki oğlumla eşimle hastaneye gittik nstye girdim sancım hiç yoktu 15 ten yukarı çıkmadı kağıdı aldık doktorun odasına geçtik gel alttan muayne edelim dedi bir baktı 3 cm açılma çabuk yatis işlemlerini yapın bugün doğacak dedi. Yok ya ne doğurması ben eve gidiyorum ne suyum geldi ne nisanim ilk oğlumda 3 cm le 10 gün gezdim dedim. İlk oglumdada doktorum aynıydı biliyorum gezdin ama bu aşağıya inmiş her doğum su gelmesiyle olmazki 5 i bulmaz doğar dedi. Yatış islemlerini yaptık oğlumla eşim beni odaya çıkardı oğlumla vedalaştım en zoruda oydu oğlumu babannesine bırakmaya gitti eşim gelirkende ablamı aldı. Saat 11 de odaya çıktım nst taktılar 90 100 hep düzenli sancı geldi ama ben hiç hissetmedim eşimle ablama ben dogurmam boşuna yattım dedim ilk oğlumda çok sancım vardı yerleri yoluyordum , karnimda hiç düşmemişti bu oğlumda. Kakara kikiri derken saat oldu 3 bucuk o vakite kadar hiç sancı hissetmedim doktorum geldi suyunu patlatalım dedi suyumu patlattı hiç ağrı hissetmedim yine acikligin 4 buçuk olmuş dedi . Suyumu patlatinca ağrı gelmeye başladı 6 7 kez çok güçlü sancı geldi hemşire bi baktı 7 olmuş açıklık dedi aradan 10 dk geçmedi daha şiddetli ağrı geldi ikinma isteğide geldi odaya alalım bakalım dediler bi baktılar tam açıklık dur ıkınma kafası geldi doktor gelsin bekle dediler. Bekleyemem geliyor dedim ikinma yırtığın olucak kesilik işin yok dediler ama istemsizce ıkındım fotografcimla , doktorumun içeri girmesiyle 1 ikinmada doğdu oğlum. 3600 52cm saat 16:35 de oldu. Yirtiklarim vardı dikisim yapıldı şuan çok iyiyim yürüyerek çıktım odama ağrı kesici bile istemedim vurmalarini doğum sonrası çok iyi hissediyorum. Tek sıkıntım uyandırmakta zorlanıyoruz emmek istemiyor pek