Kızlar karnım taş oldu açılmıyor ,dönmekte nefes almakta zorlanıyorum ve bu derece ilk kez oldum.
Karnıma ağrılar saplanıyor dönemiyorum .Annem birşey olursa uyandır dedi ama rahatsız etmek istemiyorum . Tekim de oda da
Bana bir akıl verin göbek çevresi komple ağrıyor
Bebek hareketini hissediyorum
Daha sabah kontrole gittim
Suyun az dedi, sancılarında iyi dedi ama yüksek değildi hemüz.