Gittikçe agirlastim ve bundan rahatsız olmaya başladım ellerim ayaklarım bilekleirm yüzüm patlayacak gibi sistim gözlerim ağrıyo yerinden çıkıcak sanki başıma ağrısı vuruyo bugün belim çok ağrımaya başladı kuyruk sokumuna kadar bu ağrıyı hissettim nstyee girdim sancım vardi en son tekrar nstye girdim iyi çıktı kontrole gideyim mi diye düşünüyordum açıkçası korkuyorum da nasıl yapıcam bilmiyrm eşimde randevu al kontrole git diyo açıkçası korkuyorum 😢😢