Merhaba ben de 8+3 haftalık hamileyim daha yeni olduğu için bir defa gittim sadece hastaneye . Şehir hastanesinde prof. Esin hanıma muayene oldum yalnız hep asistanlar var doktordan ziyade. Şu an araştırma içerisindeyim doktor ve hastane tavsiyelerinizi bekliyorum kızlar