kbrmrym96 Ersin sürmeliler çok iyi bir doktor ama benim çocuklarım 36 haftalık doğuyor (küvezede girmediler) o yüzden bana ağustos başı yada ortası doğum olur dedi temmuz sonunda sancılarım başladı ciğer geliştirici vuruldum bana şimdi doğarsa 20 gün küvez garanti cepte senin yatışını yapıp doğumu durdurmam lazım dedi bende zaten beklenen zamana 2,3 gün var diye kabul etmedim ısrar etti gidersen gece doğuma gelirsin vs dedi olsun dedim yatışı kabul etmedim çıktım şuan 38 haftalığız dediği gibi gece doğuma filan gitmedim ve ay başı doğum olur dedi 2,3 gün varken nasıl 20 gün küvez garanti cepte oluyor çocuk doğmadan nasıl anlaşılıyor bana sağlıklı bi problem yok dedi ve bebek doğar ciğerine emme refleksine solunumuna bakılır öyle karar verilir benim sigortam yok fazla para ödüyorum her gitmemde muayene ve doğum fiyatı da yükseliyor para tuzağı oldu yani bende devlete geçtim bu yüzden