mucizemizibekliyoruzz Zzuzu canım o haftadaki bebekler tabi yaşıyor kötü düşünme. Kuzenim 30 haftalık doğum yaptı bebek 16 gün küvözde kaldı çıktı bu kadar yani
Zzuzu mucizemizibekliyoruzz insallah canim insan ister istemez tedirgin oluyor işte.nasildi kuzeninin çocuğunun durumu iyi mi şimdi
Nurcin Zzuzu anladim canim. Saol... Benim dr sadece ultrason ile göbekten bakiyor.... Gerçi gittiğim hiçbir dr bakmadi... Merak ettim bende. Teşekkürler cevabin icin... Allah sağlık versin sana ve bebişine. Zamaninda doğsun İnş
Zzuzu MerveErdalKam cokk sevindim senin adına da canım ne güzel umut oluyorsunuz bana inşallah bende benim durumumda olanlaraa sağ salim kavuşurlar evladına