Zzuzu bende tam 31+4 haftalıkken dogum yaptım bebegim 2030 gr dogdu. Erken fark edildigi için 2 doz Çiğer geliştirici iğne oldum ( Tavsiye Ederim doktoruna danış bunu ) iğne sayesinde bebeğim dogdugunda kendi kendine nefes alabiliyordu. Kontrol amaçlı 1 hafta küvezde kaldı. Sonra normal açık küveze koydular emme refleksi azdı burundan beslediler her gün memeyi ve biberonu emmesi için alıştırma yaptılar. 15 günde emmeye başlayınca hastaneden çıkış yaptık