sunshine_ canım bende en son 12+6 da gittim test sonucu için ondan cinsiyette yanılma yapıyormuş doktor galiba o yüzden cuma günü gittim devlet Hastanesi’ne hem cinsiyeti öğrendim hem bebeğe baktı çok stresli oluyor inşallah güzel haberler alalım senin dediğin gibi 😘🌸