Safiye2 bende daha önce Bi kayıp yaşadım doktoruma sordum kasık ağrısı normal mi diye ne kadar zaman geçerse geçsin kürtaj sonrası rahim kendini ancak bebekle toparlar kasık agrinda bebegin yerine yerleşmesinden dolayı olur nefesini kesecek kadar keskin agri değilse ve bu ağrılara kanama eslik etmiyorsa sıkıntı yok dedi canım endişelenme