Kızlar,39+3 haftalık oldum bebeğim erkek. Hala herhangi bir doğum belirtim yok. Birazcık iş yapınca sancım oluyor belim ağırıyor dinlenince geçiyor. Genelde ağrı mideme doğru oluyor çok yeriz de hazımsızlık olur ya öyle bi ağrı oluyor arada. Nişan su gelmesi falan olmadı henüz. Her şey yolunda mı nasıl anlıycam ben sancı geldiğini 😤