SedaDursun benim serklajdan olmasa da nörolojik rahatsızlıktan dolayı sezaryen olmam gerekiyordu zaten her türlü sezaryendi 😅 valla ben de korkardım ama inan hiç korktuğum gibi çıkmadı sana şöyle örnek vereyim normal doğum sancısı da yaşadım o daha acılı geldi bana 😂 sezaryen hiç korktugum gibi değildi çok rahat geçti çok az acı yaşadım. Ameliyattan sonra mesela 1 kere ağrı kesici serum takıldı sonrasında sabaha kadar serumsuz geçirdim ağrı kesici falan almadan ilk kalkış da çok zor değildi direk karşıya baktım canım acımadı sadece tansiyonum düştü o da ameliyatım farklı sebeplerden dolayı çok zor geçti o yüzden tansiyonum düştü o kadar