Aynen ben de lazere başlayamadan bıraktım inşalşah doğum sonrası 🙏🏻
marka vermek sıkıntı değil sanırım burada venüs ün jileti hiç artırma ya da kalınlaşma yapmadı ayrıca güvenilirde bir yerimi kesmedim hiç 🤣
Bana da tek yol jilet denildi mecbur yaptım.Zaten son aylarda ağda yapamayacaksınız.Ki ağda ileride cilt elesatiyetini bozduğu ve sarkma yaptığı için önerilmiyor bence korkmayın jilet kullanmaktan 😊🤣