guzelanne01_ aynen benimkide geç döllenme olmuş kalp atışları da geç duyuldu çok normal aslında. Herkes ayın aynı gününde hamile kalmıyorki. Gecikmemin 4. Gününde bile silik çıkmıştı benim. İlk kan sonucum 5. Günde 525 çıkmıştı. Sağlık ocağındaki hemşire çok düşük çıkmış sağlıklı bir gebeliğe benzemiyor demişti. Halbuki 2 gün sonra iki katından fazla artmıştı. Ağzı olan konuşuyor işte. Bu kadın bir de hemşire yani. Geç döllenme diye bişeyden haberi yok