Ayseanneeee aynı senin gibi oldum morelim bitti bozuldu kalbimi karanlıklar saplandı resmen 7 haftalık gittim sadece kese göründü devlete gidim dedim bide Devlette 0 açıklama biliyorsundur belki 1 hafta sonra gel dedi olumlu olumsuz bişeyde açıklmadı geç döllenmemi dedim hatta betamdan dolayı öyle tahmin ettim,1 hafta bekledim ama sıkıntıdan çok kötü oldum özele gittim direk meğerse geç döllenme olmuş 8 haftalık olarak gittim 6+4 çıktı kalp atışını duydum şükür