Gulcandogansadi evet ben de bi yandan görmek için sabırsızlanıyorum Allahın izniyle görsem duysam da kese ve kalp atışını içim rahatlasa diyorum, bir yandan da biraz daha bekle garanti olsun üzülme sonradan diyorum.Çok çelişkili haller içerisindeyim ama şubatın dördüne kadar beklemeyi düşünüyorum şimdilik😂