Yusufayazin__annesi Bsraa9595 https://imgyukle.com/i/rtKtTc https://imgyukle.com/i/rtK8At test böyle olmuş şimdi baktım
Kaderbb Merhaba ,bende sabah yaptım negatif :( ama bugün sol kasıgım fena ağrıyor hatta bacağıma vuruyor . Anlamadım bu işi.. bi de bugün bi damla pembe akıntı geldi iyi bi şey mi 😞
Bsraa9595 Kaderbb Canım selam, Bir daha test yapmadım. Çünkü dün akşam regl oldum bat 26 sı olmasına rağmen erken regl oldum. 2 3 gündür inanılmaz kasık ağrım vardı.. Bu ay nasip değilmiş 🥹 sende nasıl durumlar?? 🌸
Bsraa9595 Yusufayazin__annesi Bu ilacın kullanım amacı yumurtlama için sanıyorum ki. Belli bir süre deneyip çocuk sahibi olamayanlara mı veriliyor yoksa direkt eczaneden alınıp içilebilir mi? Bu konuda bilginiz var ise biraz aydınlatabilir misiniz 🌸🙏🏼
Bsraa9595 Kaderbb Korkma.. her şey nasip bu ay olmaz ise önümüzdeki aya inşallah 🙏🏼🌸 ne kadardır bekliyorsun?
Yusufayazin__annesi Bsraa9595 ben ilk çocuğum 5 yolmolmadi 5 yılda femarayla hamile kaldım yumurtalarım yeteri boyutta büyüyüp çatlamadigi için verdiler oğlum şuan 4 yaşına giricek ikinci kullanışimdwdw yine 2 gebelik elde ettim ama düşükle sonuclandi gittim yine aynı ilacı verdi bana senin dermanin bu bunu kullancan tedaviye gerek vs yok dedi eczaneden alıp icebilirsin dedi