yesillimonn İzlemiyorum sosyal medyada da canımı sıkacak tek bi şeye bakmıyorum belki bunu siz yargılayamazsınız. Sizin mesaj üzerinden tüm linçleri cevaplıyım uğraşmam hepsiyle çünkü. Ne insanlar var tarzı yorumlar yapılmış kusura bakmayın da ne tür bi teselli ettiniz acaba kadını? Boşan diyen de var pislik adam diyen de var haysiyetsiz diyen de var her evde böyle sorun olur diyen de var. Bu şekilde neyin tesellisi? Ben sussun konuşmasın demedim buranın bi bilgilendirme formu olduğunu önemli başlığı altında sağlık sorunlarının barınabileceğini söyledim. Dayak yedim ama kocam böyle şey yapmaz pişman olmuştur zaten — bende çok nazlıyım çok üstüne gittim diyen birine neyin tesellisi zaten ediyor kendini.. annelerin gün odası başlığında istediği her derdini anlatabilir ama oraya önemli yazıyosa devamında “zaten pişman olmuştur öyle bi insan değil söylenilince önemli bi durum görmedim ben. En fazla 2 güne çözülür sorun yani.