MorKelebek54 ay rabbim nasip etmiş de..o sürece girmeden bir daha olmuş. Dilerim benimde o süreçlere gerek kalmadan olur. Bu seneyi denemek için kendime veriyorum şeklinde düşündüm, olmazsa da tedavisi var şeklinde rahatlatıyorum kendimi. Hurma polenini bi araştıracağım canım çok teşekkür ederim. Rahim filmi hiç çektirmedim. Ondan da korkuyorum acıkcası korkmasam direk gidip çektirip aşılama olacağım. Bu kadar beklemek yerine..eşimde sperm problemi çıktı canım spermi olması gerekenin altındaymış. Ama bu sonuçlarla da gebelik elde edebilirsiniz dedi doktor. Beklemek mi tedavi olmak mı..kafam karmakarışık