MorKelebek54 dediğiniz gibi çok güler yüzlü ve ilgili bir doktor Aslıhan hanım. Kendi kliniği yok medar hastanesinde şu an kendisi, randevu alıp bir görüşebilirsiniz. Ben gayet memnunum, gerçekten çok güler yüzlü bir insan sizin de enerjinizi yükseltiyor yani bi şans verin bence. Sedat beyi de çok duyuyorum ama hiç muayene olmadım bir şey diyemeyeceğim o yüzden ama herkes çok memnun