Elif-al Asrn1 kac aylik hamilesin canım. Ben ilk 3 ay ekşiden diksindim yiyemedim tatlı yedim erkek dediler.Sonra 4 ayın sonunda öğrendim kız olduğunu 4 aydan sonrada ful eşki yedim 6 aya kadar kilo kilo erik yerdim.Suan işler geri değişti canım eski pek istemiyor tatlı yiyorum hep 7 aya girdik.
hsizyl Asrn1 inanirmisin bende oleyim ya ilk oglumda tabak tabak baklava 3 tabak kunefe flan yerdim 😂😂 bunda markette cikolata gorsem bile migdem bulaniyo 21 haftaligim her doktora gittigimde eminmisiniz diyorum bu erkek olamaz flan djjshd
Zahrae Asrn1 tozlu ara sıra tatlı yiyorum ama böyle normal evde ne varsa tatlı olarak yiyorum ama tozlu ben arıyorum 😂 artık bilmiyorum kız mı erkek
Ezgiyldz94 Asrn1 ekşili şeyler yedim hep kuru patlıcan biber dolması ekşili limonlu o kadar istedimki kız çıktı sonradan😁
BUSRA-2121 Asrn1 Haftadayım bebeğim erkek normalde de tatlı yemezdim hamilelikte de hiç canım istemedi sürekli ekşi tuzlu ve acı 🤷🏻♀️
G-SarikayaYigit Asrn1 bulantılara karşı tuzlu çubuk yiyerek 4 ayıma girdim 4 ay boyunca da tatlı krizlerim oldu ekşiden nefret ettim tatlı = love ❤️
Gmzkzk Asrn1 hamilelikten önce tatlı sevmezdm hiç şimdi böyle bi tatlı yemek yok cok canım istiyor ve cok yiyorum kız bebiş 🥰🥰
Leylaunalbaspinar Asrn1 Bende tatlı yiyemiyordum sürekli ekşi yedim. Kilolarca erik yedim hatta ama oğlum olacak☺️ 27.haftadayız hala tatlıyla aram yok ki normalde çok severim☺️
Aygy Asrn1 tatlı tuzlu fark etmiyor her an her şeyi isteyebiliyor canım ama sık acıktıgım için tuzlu şeyleri daha çok istiyor canım karın doyurucu oldugu için 😂 oğlum olacak
Happymm Asrn1 canım hiç tuzlu ve ekşi istemedi hatta öyle aşırı tatlı da istemedi açıkcası aşermedim oğlum olacak Allahın izniyle değişebiliyor yani bazen hurafe olarak kalıyor
Mcg21 Beeen hamileliğimin başından beri tuzlu şeyler yiyorum tatlı canım asla istemiyor özellikle ilk üç ay tatlı şeylerden midem bulanıyordu yiyeceklerin kız ve erkekle alakası yok bence bende öyle oldu yani tuzlu ekşi şeyler istedi hep canım ve bebeğim erkek
Kukulikukuli12 Asrn1 Ben tatlı tükettim bu hamileliğimde yani. Özellikle meyve aşırı yeidm ama kzıım olacak. Oldum olası baklava VS tatlı yemem zaten. Çikolata bile kışın yerim. Kahvaltı da gül ayva ve çilek reçeli kışın tahin pekmez yerim muhakkak 😄 dondurma yaz kış tüketirim. İlk bebeğimde kız 2.bebeğimde 😄
Ada_ada Asrn1 Aynı şekildeydim doğuma bir ay kaldı, hala tatlıy yiyemiyorum erkek😀, ama çok avantajını gördüm, kilo almayı önlüyor resmen tatlıyı, şekeri hayatından çıkarmak.
Rabiacyrn17 Asrn1 bende 14 haftalık gebeyim tatlı normalde severim ama hamileyken canım hep ekşi şeyler istiyor doktorum kıza benziyor ama net değil dedi bakalım artık ☺️
Dileksaygiii Benim bebeğim kız ve ben full aserdigim zamanlarda tatlı yedim herkez ye tatlıyı doğur hakkiyi diyip durdu tuzlu ve ekşi ozellikle tursudan tiksindim ve hala tiksiniyorum herkez erkek beklerken benim kızım olucak 40 gün sonra 😊😊 bence tuzLu ekşi tatli fark etmiyor cinsiyetle alakası yok
TubaGokhan Asrn1 15 haftalıgiz hep ekşi tuzlu istiyorum tatlı hiç istemiyorum yeni ogrendik cinsiyeti kız bebiş geliyo 😍