Hhbnhbnjvv Tuzlu eksi tursu yedim hep. Hiç tatlı çekmedi canım igrendim hep halada oyle 31+6 oglum olucak
mrsmom_ Asrn1 bende ayni öyle ama havalardan mi ki diyorum. Cay tiryakisiydim ama seker atardim simdi cay gormek bile istemiyorum 🤦🏻♀️ erkek hissediyorum bakalım nasip sağlıklı olsunlarda 🥰🤲🏻
Asrn1 BabySkr bütün hurafeleri tek seferde haksız çıkarmışsınız gerçekten demekki alakasız birşey yani 😂
Ceylan01-13 Asrn1 erkek çocuklarinda genellikle tuzlu ve salatalik aşeriyor insan ben 3 kizimda sürekli tatli yedim ama oglumda tuzlu acılı ve salatalik yedim 6 aydan sonda tatli sevmeye basladim
Durusko Ceylan01-13 bende de tam tersi ilk kızımda cok fazla salatalık yedim turşu yedim sürekli. 2.ye hamileyim doktor bugun kız dedi bundada domates salatalık ve bol bol ekşili şeyler istiyor canım .nasip tabi