Çalışıyorum valla hem paraya hem izne ihtiyacım olacak doğumdan sonra, 35+6 oldum 37ye kadar devam edicem bir aksilik olmazsa. Masa başı çalışıyorum çok oturduğumda kalkarken zorlanmaya başladım onun dışında gayet iyi gidiyor. Evde yatmanın bana iyi geleceğini düşünmüyorum böyle hareket etmiş oluyorum.