1flower amin çok teşekkürler hepimiz inşallah💙evet, doktorunuzla danışarak ilerleyince sorun olmayacagını düşünüyorum ben de çok panik olmuştum sorun mu diye ama hap kullanıyorum suan iğneye de gerek kalmadı doktor eşliğinde tabii o ne derse o,şimdilik iyi bakalım☺️