Busrata33 34+2’deyim. özellikle geceleri çok fazla kasık ve sırt ağrım oluyor. sabah ayağa kalkmakta zorlanıyorum eşim yardım ediyor yürüyünce biraz hafifliyor. evin zaten tüm yükü bende herhangi bir yardım edenim yok. 9. katta oturuyorum cam silme perde asma her şeyi çok şükür kendim hallettim. ama ağır temizliklik yaptigim gunler neredeyse agridan ağlayacaktım.
bu arada benim doğumum 30 Eylül. erken veya geç gelme durumu olmazsa. sizinki nasıl eylül sonlarına denk geliyor aramızda 2 haftalık bir süreç var. Sezaryen mi yoksa erken doğum riskiniz mi var?