32haftalık oldu bebeğim inanılmaz bir kasık ağrım var.Herşeye ağlıyorum bu dönem nasıl bitecek yarım saat yürüyüş yaptım,temizlik yaptım ağrılardan öleceğim öğlenden beri.Kasık ağrısını yoğun bir şekilde yaşamam normal mi? Acaba yerleşiyor ondan mı acaba 2.gebeliğim Eylül sonuna dayanırsa doğumum olacak