luvlymamacita birazcik zamanla, guzel dusunceler ve stressiz ortam esliginde saglikla alirsin insallah kucagina bebegini 😘 her sey sabir, hic bir zaman umutsuzluga kapilma 💕
Yasemininiz_67 [silindi] abartma değil aslında hastalığımdan dolayı sanki hiç çocuğum olmayacakmış gibi düşünüyorum o yüzden biraz sabırsızım abarttigimdan değil yani
Bedisperk Yasemininiz_67 canım bende epilepsi hastasıyım hem de jeneralize nöbetlerim oluyor ve şu an 23+5 haftalık hamileyim denemenin 3. Ayında hamile kaldım. Epilepsi hamile kalmana engel bir durum değil ki zaten daha bir aydır deniyormuşsunuz doktorlar bir yıla kadar olmazsa anormallik olabileceğini söylüyor. Gebelik düşünüyorsun madem öncesinde mutlaka nöroloji ve kadın doğum doktoruyla görüşmen gerekiyor daha sağlıklı bir hamilelik geçirmen adına
Bedisperk Happymm hayır öyle bir şey yok doktor kontrolü ile başladıktan sonra bir sorun olmuyor. Bende epilepsi hastasıyım ve üç ayda hamile kaldım. Hanımefendi biraz aceleci davranıyor sadece😌
Yasemininiz_67 Yeliz34 benim ilk hamileliğim olacak ve neredeyse hiç bilgim yok o yüzden soruyorum. Daha 18 yaşındayım herşeyi bilemem ki dimi. O yüzden de sizin gibi bilgili kişilere soruyorum.☺️☺️
Demir1dnz Yasemininiz_67 bizde 1 yıl denedik olmadı saldık diş tedavisine başladım ben baya yoğun bi tedaviydi 6 ay dediler devam edecek 7 kez implant yüzünden ameliyat oldum son bi kaç bir şey kalmıştım uyku problemim vardı üstüne uyku ilacı kullanıyordum intibiytik kullanıyordum dişlerim bitsin tekrar deneriz diyordum meğer hamile kalmışım haberim yok o kadar ilaç kullanmama rağmen Ocak 26 hamile kalma tarihim mart 13 öğrendiğim gün şok oldum ilaçlar yüzünden düzensiz hasta oluyordum adet söktürücü içecektim içmeden test yapayım nolur nolmaz diye ay şok oldum görünce eşimi çağırdım hemen hastaneye gittik beta 27 bin çıkmıştı kanda doktor hemen kadın doğuma randevu al demişti kısaca o stresten çıkınca ne yaparsan yap hamile kalıyorsun sözde bende hamilelikte diş ağrısı çekmeyeyim diye girdiğim tedavide yarım bırakmak zorunda kaldım şimdi 7 aylık hamileyim 😃😃
Anneoluyorumm00 Yasemininiz_67 kaç yaşında evlendin peki ? Çocuk için erken değil mi sence yada sıkıntın ne tam olarak hemen hamilelik istiyorsun
gulruba 1palyaco çok doğru hepimizin sağlıklı hayırlı evlatları olur inşallah bende kürtaj oldum tek temennim bebeğimi sağlıkla kucağıma almak
Yasemininiz_67 Anneoluyorumm00 herhangi bir sıkıntım yok aslında ama ne bileyim çok istiyorum bebeğimin olmasını 🤷🤷