Yasemininiz_67 1 ay dediğiniz nedir lütfen üzülecek yer aramayın kendinize çok ama çok koşa bir zaman zaten tuttu desen yerleşmesi etmesi belli bir süre normal şartlarda 1 yıla kadar olmamasını doktorlarımız normal karşılıyorken 1 ayı ciddiye bile almazlar siz yumurtlama günlerini takip edip ona göre deneyiniz