gokcesgoktas
28 haftalık olduk oğluşumla.💙
Mide yanması, iştahsızlık ve sabaha kadar süren tekmeleme. 3.gebeliğim olduğu için hareketlerini çok erken hissetmiştim şimdi resmen canım acıyor ayakta iken bile canım yanıyor resmen.🤦🏻♀️ ama çok şükür herşey yolunda ilerliyor. Bütün eksikler tamamlandı, kıyafetlerin etiketlerini kesmekle başladık işe, 2 çocuğum daha olduğu için biraz zorlanıyorum o yüzden yavaş yavaş hazırlıklar başladı. 13 Kasım görünüyor doğum, bakalım canı ne zaman isteyecek dünyaya gelmeyi. Zaman geçtikçe doğum stresi sarmaya başladı bide geride 2 çocuk bırakmak insanı daha fazla üzüyor. Bir an önce zaman geçse de kucağıma alsam diyorum, hepimizin Allah yardımcısı olsun kızlar.🤲🏻🩵