Aysegul_my bende 27+3 üm kızımla 🥹 benim kızımda genelde çok hareket etmiyor tatlı yersem ya da dinlenirsem güzel hissediyorum. Birde babasına çok tepki veriyor o her zaman evde olmayınca özlüyor sanırım 🥲 sende tatlı ye sol tarafına yat bekle genelde hareket ederler. Çok aklına takılırsa doktora sorarsın için rahat eder.