Ben de 27. Haftaya yeni girdim , yarın kontrolüm var . Doktorum şeker yüklemesi yapmadı . Açlık ve tokluk şekerim normal çıktı . Sanırım bu hafta kan uyuşmazlığı iğnesi vurulacağım . Onun haricinde ayaklarımda inanılmaz ödem ve ellerimde sürekli uyuşukluk var . Mide yanmam ve acı su gelmiyor çok şükür . Serkilajlı bir anneyim . Rabbim zamanında evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah