Minikayak24 Ybah başlamak ne kelime benim bitti bile 😂😂ilk oğlumda istediğim şeyleti alamadım durumdan dolayı başkalarının giydirdim hep busefer vardı durumumuz kendim çalışıp hepsini aldım busefer eksik yok sadece microfiber yorgan yastık alıcam onada bugun bakıcam veya teendyoldan sipariş vericem
Ybah Minikayak24 annem hep der zaten para oldu mu 2 günlük iş diye Biz de artık yavaş yavaş alacaz bakalim😇🥰
gokcesgoktas Kızlar ben 27+6 olduk bugün bebeğim çok fazla hareket etmiyor telaslaniyorum ama tam telaslandigim zaman böyle ben buradayım anne der gibi vurup uyuyor geri galiba.. 🥲
Minikayak24 gokcesgoktas benimde dün çok haraketliydi bugun sanki yok gibi ara ara vuurp gidiyor bence normal günde 9 10 kez haraket etmesi yeterliymiş zaten 😊sıkıntı yaptıkça dahda haraketsiz oluyorlar şekerli bişeyler ye sol tarafına yat dinlen vurmaya başlicaktır bende şimdi dondurma yedim başlıyor yavaş yavaş vurmaya
Neroca gokcesgoktas 25 .haftam ayaklarim elerim cok yaniyo ve huzursuz bacak sendromu var ama hersey okadar tatli guzelki bunlar bana tuzu biberi gelio
Nurrsmy Neroca benimde aşırı derecede ellerim ve ayaklarım yanıyor özellikle geceleri neden kaynaklı acaba ya
Ireeeeem Alizee toplanıyor sandım önemsemedim 15 gün boyunca en son şiddetlendi kaskatı oldu acile gittim nstde sancım çok çıktı 2 gündür hastanede yatıyorum durdurdular çok şükür . Üstelik muayenede kendi doktoruma da söyledim bebek toplanıyordur dedi nst istemedi ben kafama göre gittim bu anormal diye ve baya sancım çıktı lütfen ihmal etmeyin Şuan ben 27+6yım
Alizee Ireeeeem canım bende nst çektirdim 3 kez, korktuğum için, ama çıkmadı sancı bir şey, doktor gün içerisinde 2-3 defa olması normal dedi. Korkuyorum yinede. Geçmiş olsun Allah sağlıcakla bebeklerimize zamanında kavuşmayı nasip etsin
Meyabaanne Seh999 canım bende 29+0 bacaklarımda sivilce gibi lekeler oluştu ve kaşınıyor normal midir bilgin var mı göbeğimdeki kaşıntı normalde bacaklar neden böyle korkuyorum
Birrrcan Seh999 ben 28 haftamdayim yavaş yavaş yıkamaya başladım çünkü korkuyorum.her an anı erken doğum olur diye birde bende gebelik Tansiyonu da çıktı ondan hazır da bir köşede dursun canım zararı yok
Ybah Miniminik1 benim de 16 kasim görünüyor hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah 🤲🤲 Nerde yaşıyorsunuz
Miniminik1 Nurrsmy benim de ayaklarım çok yanıyor ve ağrıyor. Sadece altına yastık koyup yükseltmek iyi geliyor. Doktora gidince sorucam bende bilmiyorum neden oluyor.
Nurrsmy Bu arada bebek arabasinda hangi markayı tercih ettiniz alan anneler aranızda kabin boy alan var mı
minikmucizeemaak Nurrsmy Ben travel sistem aşığıydım hep. Travel sistem aldım 4baby comfort, ablamın da bastonu vardı duruyor. Allah’ın izniyle travel sığmayınca diğerine geçerim 🫶🏼🤍
minikmucizeemaak gokcesgoktas 23+5 im doktorum Kasım sonu aralık başı dedi, son 10 Aralık 🌸 Bu sıralar çok sert tekmeler hissediyorum canımı yakan 🤭
yesilkahve minikmucizeemaak aynıyız 💜 ilk hamileliğin mi? Benim ikinci ilkinde son güne kadar beklemiştim sanki bunda kasım sonu gelecek gibime geliyor 😄 ve evet tekmeler sertleşti ve sürekli bi hareketlilik var
yesilkahve minikmucizeemaak ilk bebeğimde ben de aynı marka aynı model aldım, ömürlük bir ürün memnun kalacağına eminim. Sadece tatile falan gidince valiz o bu olunca bagaja bebek arabasını sığdırmak zor oluyor onu söyleyeyim 😄